Tekst

Har du ikke en tekstforfatter, men arbeider med å markedsføre produkter og tjenester? Vit da dette min venn; du konkurrerer med andre om leserenes oppmerksomhet, og den konkurransen er knivskarp. Derfor skal du:
• Ha tekster som selger og er handlingsutløsende
• Ha blogginnlegg som faktisk blir lest
• Ligge høyt i Google-søk
• Ha fremragende tekster på din hjemmeside
• Ha innhold som er virkelig interessant

Det finnes selvsagt en drøss med andre ting vi også må tenke på når vi lager tekst:
Gjenspeiler språket merkevarens identitet? Er tekstene tydelige, lettfattelige og riktige i forhold til målgruppen? En god tekst er original, relevant og velformulert. Den skal kommunisere nettopp de tankene, følelsene, kunnskapene og perspektivene du ønsker. Derfor må vi alltid tenke helhet, slik at disse hensynene går opp i en høyere enhet og skaper det perfekte sluttproduktet for deg.

 

<


 

branding coaching film og foto tekst web design rådgivning