Reklame

Oppmerksomhet kan også kjøpes. Det er en ærlig og ryddig form for kommunikasjon. Ikke alle budskap egner seg til fortjent plass i redigerte eller sosiale medier. Derfor er reklame ofte en naturlig del av den totale kommunikasjonsprosessen. Ofte setter den også agendaen for en kampanje som skal fortsette på fortjent medieplass. Som med all annen kommunikasjon, er det i samspillet mellom innsikt, kreativitet og teknologiske muligheter vi lager effektive reklamekampanjer. Da må vi forstå hvordan de gamle og nye plattformene spiller sammen, og hvordan folk bruker de ulike mediene.
Det aller viktigste med god reklame, er at den engasjerer. Ofte er en god film, det som skal til. En annen gang en annonse, en radiospot eller en aktivitet i sosiale medier. Noen ganger litt av alt. Andre ganger mye av alt. Alle kampanjer er forskjellige, men aller best blir det om reklamen er tilpasset hver kanals egenskaper og brukere.

<

Reklame kampanje