“Kort fortalt er Brask&Bram-metoden, distribusjon av nyttig journalistisk materiale som knytter tettere bånd mellom deg og dine kunder”

Vi har mistet kontrollen over kundene for lengst. For ikke lenge siden kunne vi ta dem i hånden og de fulgte oss lydig gjennom hele kjøpsprosessen. Slik er det ikke lengre. Den galopperende teknologiske utviklingen har snudd opp ned på forbrukeradferd og hvordan vi må forholde oss til den. La oss være litt kyniske. De fleste kunder bryr seg mer om seg selv og sine egne ønsker og behov enn om deg og det du har å tilby. Med utgangspunkt i denne sørgelige sannheten er det alltid en reell risiko for at din reklame er mer irritasjonsutløsende en salgsutløsende.

Bygging av tillit og troverdighet
Så i stedet for å trykke på med endimensjonale budskap slik vi alltid har gjort må vi tenke annerledes. Og ikke nok med det. Mens vi vrir de små grå og stokker om på alt vi noensinne har lært om reklame og markedsføring må vi i tillegg bygge tillit og troverdighet (Var dette mye å fordøye kan du høre på denne nydelige pausemusikken før du leser videre). I Brask&Bram forsøker vi som du nå sikkert har skjønt å lage interessant innhold og informasjon som kundene dine faktisk leter etter, slik at du lettere får deres oppmerksomhet og tillit. Om vi får til dette har vi en gjensidig verdiskapningsprosess som med litt smartness og finesse kan rusle å gå til Dovre faller og litt til Så hvordan gjør vi det?

Markedsføring av innhold
Rubiks Kube m tekst Via vår komplekse og uoversiktlige eierstruktur har vi mulighet til å benytte oss av Norges best distribuerte magasin for å markedsføre ditt innhold. Dette gir deg en unik mulighet til å kommunisere med kundegrupper på lokalt, regionalt og nasjonalt nivå. Innholdet i magasinet vil i vår modell fungere som en plattform for videre aktivitet. Neste steg å spre innholdet på alt som kryper og går av sosiale medier.

Sende det til alt av kunder samt å legge det ut på egen blogg. Din blogg er ditt markedsføringsmessige EPI-senter og har du ikke en bør du skaffe deg en før den fete damen synger.

Komplementære virkemidler i bruk
Underveis passer vi selvsagt på at alle virkemidlene er komplementære og understøtter hverandre! Driver du restaurant?

Definere innhold
Vi skriver om hele verdikjeden, om bonden som leverer kjøttet og om inspirasjonen bak menyen din. Lag et matkurs. Vi filmer. Legg det ut. Tagg alle. Du søker inspirasjon. Få folk til å sende inn tips til retter når de er ute og reiser. Interaksjon! Driver du et hotell eller en attraksjon? Skriv om hvordan gjestene dine kan ha et best mulig opphold i byen din. Nattklubber, severdigheter og restauranter. Fotokonkurranse! Vinn en weekend med helpensjon. Link til Canon. Driver du klesbutikk? Om du kjenner kundene dine skriver du om ting du vet har nytteverdi for dem. Mote, livsstil og hva folk bør ha på seg på julebordet. Arrangerer en konkurranse «beste julebords-antrekk» Skap interaktivitet!

Gode løsninger
Driver du med mat? Dra med deg grillen din ned på Aker Brygge. Inviterer venner, kunder, underleverandører og nabo’n La oss filme hele seansen. La våre promoterer dele ut smaksprøver og flyers Her er det bare fantasien som setter grenser. Uansett bransje eller budsjett har det fleste virksomheter i dag et stort potensiale som vår metode kan realisere En slik prosess er ikke statisk. Den er levende og nærmest organisk Derfor analyser vi fortløpende og kommer med ideer, skriver, designer, produserer, implementerer og optimaliserer underveis. Sett deg ned med oss og la oss kaste opp noen baller. Du skal ikke se bort fra at vi klarer å ta imot noen.

%

Suksessnivå på utførte prosjekter uten bruk av
Brask&Bram-metoden

%

Suksessnivå på prosjekter utført med andre analyseverktøy

%

Suksessnivå på prosjekter utført med Brask&Bram-metoden

Tilbakemeldinger fra kunder

Med Brask&Bram-metoden lærte jeg at veien til å nå et markedsføringsmessig god mål, var noe helt annet jeg trodde.

 

Ettersom jeg er en ektefødt skeptiker, var jeg ikke noe mindre skeptisk til en metode som skulle bidra til mersalg av mine produkter. Men så feil kan man ta.

Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?

Vi har mer vi ønsker å fortelle deg

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta informasjon om seminarer, nye designprosjekter og annet nytt fra Brask&Bram.