“Brask&Bram-metoden er distribusjon av journalistisk materiale, som knytter tettere bånd mellom deg og dine kunder”

Vi har mistet kontrollen over kundene for lengst. For ikke lenge siden kunne vi ta dem i hånden, og de fulgte oss lydig gjennom hele kjøpsprosessen. Slik er det ikke lengre. Den teknologiske utviklingen har snudd opp ned på forbrukeradferd, og hvordan vi må forholde oss til den. La oss være litt kyniske; de fleste kunder bryr seg mer om seg selv og sine egne behov, enn det du har å tilby. Med utgangspunkt i
denne sørgelige sannheten er det en reell risiko for at din reklame er mer irritasjonsutløsende en salgsutløsende.

Bygging av tillit og troverdighet
I stedet for å trykke på med endimensjonale budskap, må vi tenke annerledes. Vi må tenke annerledes, og samtidig må vi bygge tillit og troverdighet. I Brask&Bram lager vi innhold som kundene dine faktisk leter etter. Får vi til dette, har vi en gjensidig verdiskapningsprosess, som kan rusle å gå til Dovre faller.

Markedsføring av innhold
Vi har mulighet til å benytte oss av Norges best distribuerte magasin for å markedsføre ditt innhold. Dette gir deg en unik mulighet til å kommunisere med kunder på lokalt, regionalt og nasjonalt nivå. Innholdet i magasinet vil i vår modell fungere som en plattform for videre aktivitet. Neste steg er å spre innholdet på alt som kryper og går av sosiale medier.

 

Definere innhold
Driver du restaurant? Vi skriver om hele verdikjeden, om bonden som leverer kjøttet, og om inspirasjonen bak menyen din. Lag et matkurs, vi filmer, legg det ut, tagg alle. Søker du inspirasjon? Få folk til å sende inn tips til retter når de er ute og reiser. Skap interaksjon! Driver du et hotell eller en attraksjon? Skriv om hvordan gjestene dine kan ha et best mulig opphold i byen din. Nattklubber, severdigheter og restauranter. Fotokonkurranse! Vinn en weekend med helpensjon. Driver du klesbutikk? Om du kjenner kundene dine, skriver du om ting du vet har nytteverdi for dem. Mote, livsstil og hva folk bør ha på seg på julebordet. Arrangerer en konkurranse «beste julebords-antrekk» Skap interaktivitet!

Gode løsninger
Driver du med mat? Dra med deg grillen din ned på torget. Inviter venner, kunder, underleverandører og nabo’n. La oss filme hele seansen. La våre promotører dele ut smaksprøver og flyers. Her er det bare fantasien som setter grenser. Uansett bransje eller budsjett, har de fleste virksomheter i dag et stort potensiale, som vår metode kan realisere. En slik prosess er ikke statisk, den er organisk. Derfor analyser vi fortløpende, og kommer med ideer, skriver, designer, produserer og implementerer underveis.

%

Suksessnivå på utførte prosjekter uten bruk av
Brask&Bram-metoden

%

Suksessnivå på prosjekter utført med andre analyseverktøy

%

Suksessnivå på prosjekter utført med Brask&Bram-metoden

Tilbakemeldinger fra kunder

Med Brask&Bram-metoden lærte jeg at veien til å nå et markedsføringsmessig god mål, var noe helt annet jeg trodde.

 

Ettersom jeg er en ektefødt skeptiker, var jeg ikke noe mindre skeptisk til en metode som skulle bidra til mersalg av mine produkter. Men så feil kan man ta.

Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?